2011. október 7., péntek

Back on track

Bár nem va-gyok ro-bot, egy pár napig annak éreztem magam. A maraton után eléggé bemerevedtek az izmaim, (pedig jókislány voltam és rendesen nyújtottam utána), de nyilván 42 kilit mindenképp megérez a test. Leginkább a csípőm, a muszkuluszgluteuszmakszimuszom (magyarul a seggem) és a vádlim fájt. A hétfő reggelem viccesen kezdődött: gyorsan leesett, hogy nem fogok csak úgy felpattanni (a földön alszok egy matracon, mert az ágyon fáj a derekam) szóval térdkézláb odamásztam a falhoz és spiderman technikával függőlegesbe küzdöttem magam, közben persze folyamatosan röhögtem. A járás is kicsit nehezen ment elsőre, de úgy döntöttem, hogy kutyaharapást szőrivel címszóval séta indul. Kb. 3 kilométert sétáltam és egyre kevésbé fájtam, szóval mire dolgozni kellett menni, már egész jól mozogtam, mondjuk azért nem vittem túlzásba a mozgássérült gyerekek izomból emelgetését aznap. Sem. Kedden elmentem edzésre és kb. 1500 métert úsztam, na az nagyon jól esett, a simogató víz igazi gyógyír a fájó izmokra. (Oh, mily' költői lettem.) Szerdán az volt az első gondolatom reggel, hogy hiányzik a futás. És hogy ma már futnom kell. Le is kocogtam 9 kilit, nagyon lazán, éreztem, hogy még nem vagyok az igazi, de hihetetlenül jól esett, és olyan boldog lettem közben, hogy ihajj! Mert eszembe jutott, hogy lefutottam a maratont, futó lettem, vagyis olyan kincset találtam, ami boldoggá és teljessé tesz, ami már az életem része, most én mindörökké. Ámen.

Ma pedig 10k helyett véletlenül 16k-t nyomtam le. Ráadásul 1 óra 20 perc alatt, ami nem rossz:) De tényleg véletlen volt:) Új útvonalon futottam ugyanis ma, amit a http://www.futoterkep.hu/-n terveztem meg (köszi Balázs:), de az történt, hogy az utcanévtáblák bújócskáztak velem, szóval egy kicsit túlfutottam a tervezett ponton. Az útvonal egyébként nagyon király, az arrafelé futkározó pasik szépek és félmeztelenek. Jövök még a ti utcátokba:)

Egyébként december 4-én félmaraton. Célom két órán belül futni (az elsőm 2:12 lett), már megvan az edzésterv is: http://edzesonline.hu/edzesterv/174/felmaratoni_edzesterv_kozephaladoknak (nem lesz 12 hetem a felkészülésre, de a két órán belüli idő azért reális célkitűzés). December itt már jócskán nyár, szóval kemény menetre számítok minimum 30 fokkal és 100%-os páratartalommal. Olvadjon a zsír! Ja, erről jut eszembe, hogy azt olvastam, hogy -1kiló=4 perc gyorsulás maratoni távon, szóval nem bánnék még egy pár kiló mínuszt. Ami eddig lement, az nem "tudatos" fogyás, hanem a futás kellemes mellékhatása volt, de most már akkor erre is oda fogok figyelni.

Holnap brazil lakodalom, vasárnap este pedig irány újra Rió, mert jövő héten nem melózok, szünet lesz:) Éljen az élet! 

"You create your own universe as you go along" Winston Churchill

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése